25.02.2003
Po dzisiejszym kursie do Poznania z pociągiem 4443/4432 musiano odstawić parowóz Pm36-2 z powodu nieszczelnych "elementów".
24.02.2003 Parowóz Ol49-69 ma już przełożony tender od Ol49-59 i będzie dziś wieczorem rozpalony. Wygaszona zostanie natomiast Ol49-111. Pod parą są nadal Pt47-112 oraz Pm36-2.
21.02.2003 Dziś wieczorem zostanie rozpalony parowóz Pm36-2, który poprowadzi juto planowy pociąg 4441/4440 do i z Poznania.
19.02.2003 Parowóz Ol49-69 jest już w Wolsztynie. Po wykolejeniu tendra, na skutek pęknięcia piór resoru musi zostać wymieniona jego cała oś. Przełożona zostanie oś z nieczynnego już parowozu Ol49-81. W tym celu oba parowozy muszę wjechać do szopy na dwie zapadnie. Dlatego dziś wystawiono na zewnątrz parowóz Ty45-379, który ogrzewał ostatnio szopę. Jutro zostanie opróżniony z węgla jego tender a następnie będzie on niestety odstawiony na bocznicę jako nieczynny już parowóz. W ruchu planowym są Ol49-23 , Ol49-111 oraz Pt47-112.
17.02.2003 Podczas niedzielnego kursu z pociągiem 4438 wykolejeniu w Poznaniu uległ parowóz Ol49-69. Z szyn wyskoczyła pierwsza oś tendra od strony budki maszynisty. Parowóz odstawiono w Poznaniu. We wtorek pojedzie do Poznania drużyna, która ma naprawić uszkodzony resor, który był przyczyną wykolejenia. Ol49-69 wróci do Wolsztyna jutro wieczorem. W miejsce tego parowozu rozpalono Ol49-23.
15.02.2003 Pod parą jest znów Pt47-112. Oprócz niej rozpalone są dwie oleki, tzn. 69 i 111.
11.02.2003 Odstawiono do szopy parowóz Pt47-112. Będzie on wygaszony a w jego miejsce już rozpalono Ol49-111.
09.02.2003
03.02.2003 Podczas rozpalania parowozu Pt47-112 pojawiły się problemu z inżektorem i wyczystką (luka). Parowóz musiano wygasić. Jeśli usterki zostaną naprawione będzie on ponownie rozpalony dziś wieczorem. Pod parą są Ol49-23 i Ol49-111.
02.02.2003 Jest mroźno ale słonecznie. Temperatura -5C. Wygaszony ma zostać parowóz Ol49-69 a w jego miejsce rozpalona będzie "petucha", która od poniedziałku będzie na manewrach.
|