|
29.01.2005
Uwaga! Od 7 lutego będą trzy parowozy pod parą każdego dnia! Oprócz pociągów, które już teraz są prowadzone przez parowozy dojdzie jeszcze jeden! Będzie to pociągą 4435 do Poznania. Z Wolsztyna wyjazd o godzinie 5:28, Poznań 7:15 i powrót z Poznania o 8:48, przyjazd do Wolsztyna o godzinie 10:40, pociąg nr 4432.
28.01.2005 Pt47-112 wygaszona z powodu nieszczelności płomieniówki! Pt47-65 prowadząca pociąg 33237 wróciła do Wolsztyna z około 15 minutowym opóźnieniem. Jest zimno. Temperatura ok. -4C.
26.01.2005 Pt47-112 jest już w Wolsztynie. Parowóz zostaje na razie pod parą jako grzałka w szopie. W ruchu planowym jeżdżą Ol49-69 i Pt47-65.
23.01.2005 Pod parą są Ol49-69 i Pt47-65.
20.01.2005 Pod parą są Ol49-7 i Ol49-69. Dziś zostanie rozpalony parowóz Pt47-65, który w sobotę poprowadzi pociąg specjalny z Poznania do Wrocławia. Po rozpaleniu, na próbną jazdę, Pt47-65 pojedzie w piątek z planowym pociągiem do Leszna. W przyszłą środę ma wrócić do Wolsztyna Pt47-112. Powrót przez Poznań i most Luboń - Wiry.
19.01.2005 Parowóz Pt47-112 "nie odebrany". Kolejny termin odbioru na razie nie jest znany.
18.01.2005 Pod parą są Ol49-7 i Ol49-69. W Gnieźnie problemy ze sprężarką w parowozie Pt47-112.
17.01.2005 Rozpalono dziś parowóz Ol49-69, który od jutra zastąpi Pt47-65. Pod parą pozostaje nadal Ol49-7.
16.01.2005 Pod parą są Ol49-7 i Pt47-65. Na wtorek planowany jest odbiór kotła parowozu Pt47-112 a na środę próbna jazda. Jeżeli wszystko zakończy się pomyślnie w czwartek parowóz ten ma wrócić do Wolsztyna. Do parowozu Pt47-112 doczepiono obecnie tender od parowozu Ol49. Ma to umożliwić obrót parowozu na obrotnicy w Wolsztynie i zamknięcie go w szopie. Parowóz Pt47-65 z tendrem ma długość 23835mm nie może być obrócony na obrotnicy i może wjechać do szopy tylko na stanowisko pierwsze jednak przestaje ona poza bramę co uniemożliwia zamknięcie szopy w zimie, kiedy jest ona ogrzewana.
15.01.2005 Pod parą są Pt47-65 na trasie do Leszna i Ol49-7 na trasie do Poznania.
02.01.2005
|
. |
Copyright
(c) by Wojtek
Lis